Subject: Lõuna tn 50 hooldekodu juurdeehituse ehitusprojekti avalik väljapanek
From: Alice Laanemägi <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 14:29:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Nõmme Linnaosa Valitsus avalikustab Lõuna tn 50 hooldekodu juurdeehituse
ehitusprojekti.

14.03.2024 esitas osaühing R-CONSULT Tallinna Linnaplaneerimise Ametile
ehitusloa taotluse ja ehitusprojekti hooldekodu laiendamiseks, piirdeaia,
gaasitorustiku ja ühiskanalisatsioonitorustiku püstitamiseks aadressil
Lõuna tn 50. Ehitusprojekti tellija on kinnistu omanik Nõmme Hooldekodu
OÜ.

Ehitusprojekti koostamise eesmärk on kavandada Lõuna tn 50 krundi
lääneküljele, olemasoleva hooldekodu kõrvale 439,8 m² suuruse ehitisealuse
pindalaga täiendav hoonekorpus, mille kõrgus maapinnast on 10,1 m (abs
60,9 m). Hoonekorpuse korruselisus on 3 maapealset korrust ja 1 maa-alune
korrus. Hooneosa maht on 3674,2 m³.

Uude hoonekorpusesse on kavandatud 22 elamisühikut, suurusega ~20 m². Iga
elamisühik koosneb eluruumist ning pesu- ja tualettruumist.

Juurdepääs hoonele on kavandatud Lõuna tänavalt ning Sihi tänavalt.

ILLUSTRATSIOON: Vaade läänest

Ehitusprojekti avalik väljapanek toimub 30. septembrist kuni 15.
oktoobrini 2024. Avalikku väljapanekut viib läbi Nõmme Linnaosa Valitsus,
info tel 645 7300 või e-postiaadress:
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Ehitusprojekti ja selle juurde kuuluvate lisamaterjalidega on võimalik
tutvuda veebiaadressil:

<https://drive.google.com/drive/folders/1zz4Kk3-kK-zpTmCWRf4eNGRInYXkrZc3?
usp=drive_link>
https://drive.google.com/drive/folders/1zz4Kk3-kK-zpTmCWRf4eNGRInYXkrZc3?u
sp=drive_link

või ehitisregistri veebilehe aadressil  <https://www.ehr.ee>
https://www.ehr.ee (ehitusloa taotlus nr 2411271/09440). Dokumentide
nägemiseks peab ehitisregistrisse ID-kaardiga sisse logima).

1.	Huvitatud isikul ja isikul, kelle õigusi võib avatud menetluse
korras antav õigusakt puudutada, on õigus esitada menetlust läbiviivale
haldusorganile eelnõu või taotluse kohta ettepanekuid ja vastuväiteid.
Ettepanekute ja vastuväidete esitamise tähtajaks on avaliku väljapaneku
lõppemise kuupäev.
2.	Juhul, kui eelnevas punktis nimetatud tähtaja jooksul ettepanekuid
või vastuväiteid ei esitata, soovib haldusorgan asja arutada ilma avalikku
istungit läbi viimata.

Menetlusosaline loetakse asja arutamisest avalikul istungil loobunuks, kui
haldusorgan on väljapaneku alguses või menetlusest teatamisel teinud
ettepaneku asja arutamiseks ilma avalikku istungit läbi viimata ja
menetlusosaline ei ole ettepanekute ja vastuväidete esitamise tähtajaks
esitanud selle suhtes vastuväiteid (alus haldusmenetluse seaduse § 50
lõige 3).

Parimate soovidega,

Alice Laanemägi

Nõmme arhitekt

Volitatud arhitekt 7

Linnamajanduse osakond

Tel +372 6457300